Bontott alkatrészek képekkel az egész ország területén

Audi bontott alkatrész

Audi márkához keresett utolsó 15db alkatrész:

  • Segédalváz, Motor tartó bölcső
  • Kompresszor levegőszűrő
  • Gyújtógyertyakábel (Pipa)
  • Vízkeringtető
  • Állító csavar
  • Klíma működésszabályzók-izzó
  • Levegőbeömlő
  • Kibocsátási-ellenőrzés
  • Megszakító
  • Törlő mechanika
  • Féklámpa
  • Stabilizátor összekötő szilent
  • Légzsák zár
  • Spirálkábel
  • Tartó

 Alkatrész keresése

A * jelölt mezők kitöltése kötelező. A pontosítás mezőben lehet megadni részletelet, pl. jobbos, balos, első, hátsó, stb.

Audi bontott alkatrész hírek - Az Audi rövid bemutatása

Az Audi négy egymásbafonódó köre (ha szokás szerint ellopták a jelet, az Audi bontott alkatrészei között olcsón beszerezhető) valahogy mindig az olimpiai játékokat idézi a számunkra – erősebben, gyorsabbra, magasabbra. Félrevezető lenne az asszociáció? Cseppet sem. Akár szereti az ember az Audik sztoikus német stílusát, akár nem Audi-hívő, biztosak lehetünk benne, hogy olyan megbízhatóságot vásárolunk, amelyet még a megbízthatóságukról híres japán autók sem tudnak felülmúlni. Döbbenetes csúcstechnológia található az Audi kocsijaiban: az autó minden porcikáján érződik az a rengeteg munkaóra, amit a mérnökök beleöltek, nem is beszélve arról az iszonyú módon kiélezett versenyről, ami jellemző a személyautók e kategóriájára. Általánosságban elmondható, hogy az Audik nem olcsók, de megérik az árukat a az auto megbízhatósága és a rá jellemző minőség miatt. Ha pedig valami véletlenül cserére szorul, az Audi bontott alkatrészei széles körben elérhetőek.

A legtöbben a következők miatt veszik az Audit:

  • Erő
  • Kényelem
  • Elegancia
  • Nagy csomagtartó
  • Ülés szellőztetés

Amit a legtöbben mondanak az Audiról: ennek az autónak van a legelegánsabb beltere ebben a szegmensben már alapmodellként is. Működés közben a kocsi fantasztikusan jól fekszi az utat, minden szituációt magabiztosan megold – ez persze a vezetőtől is függ. A fékek jók, a rugózás megfelelő (mondanunk sem kell, hogy mindkettőhöz van bontott alkatrész), a kormányzás statikus, érzelemektől mentes. Ettől függetlenül az Audit vezetni már önmagában élmény és szórakozás. A pulzus nagyjából 10-zel kevesebb, mint máshol, zaj szinte alig hallható, 150-nél is suhanásérzet uralkodik.

Az Audi minden modelljénél innovatív biztonsági, infotainment- és vezetői segédrendszerek széles palettájával jelenik meg, amelynek minden berendezése a legkorszerűbb technikát képviseli. Természetesen ez már benne van az aránylag magas árban.

A negatívumok közé leginkább az alábbiak sorolhatók:

  • alacsony csomagtartó (kombiban)
  • hátulról nehéz előre kilátni
  • 170-ről már nem indul igazán meg (ami ugye csak Németországban lehet probléma)
  • fogyasztás(gyári átlagtól lényegesen magasabb)
  • néhány funkciót újra kell aktiválni leállítás után (visszagurulás gátló, Start-Stop rendszer)

Mindent összevetve nagyon sokat nem kell izgulni, ha az ember Audit vásárol. Ebből a szempontból is megnyugtató annak az összegnek a nagysága, amit az Audinál a kutatásfejlesztésre költenek, és a VW csoportban használt motorok és váltók is állandóan bizonyítanak más autókban. Mindazonáltal azt sem szabad elfelejtenünk, hogy a legtöbb országban az Audikat vállalati kocsiként veszik és annak megfelelően bánnak is velük. Ne lepődjünk meg tehát, ha 3-5 év elteltével, miután a használtautó piacra kerültek, néhány Audi alkatrész már megérett a cserére. Ugyanakkor ezekben az esetekben sem kell pánikolni: az Audi bontott alkatrészek ésszerű áron vásárolhatók.


Elérhető iOS rendszerű készülékekre az App Store-ból App Store